Navigatie

RUILEN & RETOURNEREN

Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor de klant.

Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden:

Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour.
De producten die gepersonaliseerd worden kunnen we helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam of andere tekst.  

Stappenplan retourneren: 

1.Controleer eerst of jouw retour aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient onbeschadigd te zijn
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden

2. Stuur een mail naar info@hipgepimpt.nl onder vermelding van factuurnummer.  Geef daarnaast aan waarom je niet tevreden bent en je wilt retourneren.  

3.Schrijf het retouradres op de verpakking:
Hip Gepimpt
Kromme Elleboogseweg 6
3291 LB Strijen

4. Frankeer het pakket en breng het naar de brievenbus of het PostNL servicepunt. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.

5. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.  

Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijgt u het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten.
 

© 2016 - 2018 Hip Gepimpt | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel